دلتنگیهایم برای تو

♥شــــقــایــــق هـــای عــــاشـــــق♥

♥ یـ ـــکـ ــی بـ ــــودـ ... هـ ـــنـ ــوزم هـ ــسـ ــت ♥بـه يـاد شقــايـق♥

دلتنگیهایم برای تو

دوست دارم تو را در آغوش بگیرم و گریه کنم........ 

دلم بدجوری هواتو کرده .........

کاش می توانستم دستان گرمت را بگیرم .........!!!

کاش می توانستم از نزدیک در چشمان عاشقت نگاه کنم

اما این فاصـــــــــله بین من و تو نمی گذارد تنها عشقم را از نزدیک ببینم

ای خدا این فاصـــــــــــله را از میان ما محو کن که دیگر طاقتم به پایان رسید....!!!

دیگر طاقت این دوری را ندارم....

عشق پر از درد است اما دوری از عشق پر درد تر از یک درد است.....!!!!!!

سرنوشت سر به سر اوقات تلخ من نگذار که بدجوری دلتنگم........

 دوباره باز گلممممممممم من دلتنگم و مثل همیشه  تنها یادت، تو

 این تنهایی ها سنگ صبور منه . پس.................

 عاشقانه چشمهایم را میبندم و تو را در خیالم تصور میکنم نمی دانی که

چقدر خیال تو برایم لذت بخش است، از هر چیز در این دنیا برایم

شیرین تر هستی پس چشمهایم را میبندم و با تمام وجود احساست

  می کنم و می گویم:

دوستت دارم تو بهترینی


نظرات شما عزیزان:

leila
ساعت19:21---28 ارديبهشت 1393
veblaget kheili ghashang bod mamnoon
پاسخ:slm merci leila jan mamanon ke sar zadi


یه دخترخانوم
ساعت13:23---27 ارديبهشت 1393
سلام از وبلاگت خوشم اومد جالب بود
اگه دوست داشتی بهم سربزن ونظرتو بگو واگه باتبادل لینک موافق بودی خبرم کن
ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در شنبه 27 مهر 1392برچسب:,ساعت 3:52 AM توسط AYDIN Y-O_U |